Visitor

Welkom:

Leuk dat je even op mijn Blog komt kijken ! Ik probeer regelmatig nieuwe creaties te plaatsen. Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn Blog.

woensdag 26 juni 2013

Vintage kaartje

Vanmiddag heb ik een vintage stijl kaartje gemaakt.
Met dit kaartje ga ik weer mee doen met uitdaging #22 op de site van http://creative-cutting-challenges.blogspot.nl/. De opdracht is deze keer knoopje en/of stiksteekjes.
Ik heb de stiksteekjes met de naaimachine op het papier aangebracht. Dit had ik al een keer eerder gedaan en dat ging goed had ik ontdekt.
De stempel die ik gebruikt heb is van Marianne Design Vintage ladies nr. CS0849.

 

3 opmerkingen:

  1. mooie kaart heb je gemaakt, ik hou wel van die kleuren bruin.
    leuk dat je meedoet met de uitdaging van de CCC
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,

    je hebt er een elegant en rustig kaartje van gemaakt. Super gedaan hoor en gezellig dat je meedoet met CCC :D

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en sfeervolle kaart, Anita!
    Leuk dat je meedoet bij CCC.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen