Visitor

Welkom:

Leuk dat je even op mijn Blog komt kijken ! Ik probeer regelmatig nieuwe creaties te plaatsen. Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn Blog.

woensdag 12 juni 2013

Uitdaging gewonnen

 
Onderstaande berichtje las ik vandaag op het blog van http://creative-cutting-challenges.blogspot.nl/. Wat leuk dat mijn creatie is uitgekozen als mooiste creatie met snijplotter.
Ik mag binnenkort gastdesigner zijn wat leuk. Wat dat inhoud heb ik nog geen idee van maar ik zal hier op het blog de voortgang neer zetten.


 
 

1 opmerking:

  1. een schitterd Creatie, lieve Anita! Je hebt een leuk blogspotje! Ik zou het tof vinden, dat je me ook bezoekt op mijn creatief blogje en mijn nieuw creatief, knustel Winkeltje "www.hobby-crafts-and-paperdesign.eu" Dat shopje is in verschillende talen en tot einde Juni op alles een Openingsrabatte van 15%!! Vele lieve Groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen