Visitor

Welkom:

Leuk dat je even op mijn Blog komt kijken ! Ik probeer regelmatig nieuwe creaties te plaatsen. Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn Blog.

zaterdag 29 mei 2021

Weer twee waakkisten

In het begin van dit jaar heb ik op verzoek twee "waakkisten" gemaakt. Inmiddels heb ik er nog twee mogen maken. Ze gaan allebei naar woongroepen voor mensen met dementie en worden ingezet in de terminale ofwel stervensfase. Het doel van de waakkist is om de tijd van het waken iets te verzachten en om familie en naasten aandacht en ondersteuning te bieden. De kist word gevuld met allerlei spulletjes zoals o.a. een fleecedekentje, persoonlijk dagboekje, handcrème, massageolie, boekjes en folders m.b.t. afscheid nemen, ontspanningsmuziek, etc..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten