Visitor

Welkom:

Leuk dat je even op mijn Blog komt kijken ! Ik probeer regelmatig nieuwe creaties te plaatsen. Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn Blog.

maandag 24 maart 2014

So Sweet...

Weer eens een scrapkaartje gemaakt met behulp van de silhouette machine. Het waren vele onderdeeltjes maar wel met een leuk eindresultaat.
Ik ga weer mee doen met de uitdaging op het blog van Creatieve cutting challenge. Het thema is nl eten en drinken en daar past mijn kaartje goed bij.
http://creative-cutting-challenges.blogspot.nl




2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heerlijk uit Anita. Mooi gemaakt en leuk dat je mee doet met de uitdaging bij CCC. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi gemaakt. Krijg ineens zin in ijs.
    Bedankt voor je deelname bij CCC. Veel succes!

    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen