Visitor

Welkom:

Leuk dat je even op mijn Blog komt kijken ! Ik probeer regelmatig nieuwe creaties te plaatsen. Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn Blog.

dinsdag 11 februari 2014

Gratis studio files kinder t.shirtjes

De afgelopen dagen ben ik bezig geweest om enkele snijfiles voor stoere kinder t.shirtjes te maken.
Dit was erg leuk om te doen. Deze wil ik weer graag met jullie delen.
Diegene die volger worden van mijn blog stuur ik graag de snijfiles gratis toe.
Ben je al volger laat even een berichtje achter als je ze graag zou ontvangen.







voor en achterkant t.shirt


9 opmerkingen:

  1. Wat heb je ontzettend leuke t-shirt plaatjes gemaakt!
    Zou ik ze van je mogen ontvangen??

    Groetjes,
    Sandra Westerik
    swesterik559@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt post. Dankjewel dat je volger bent geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, ik ga je volgen hoor en de snotaap vind ik de leukste!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh ja die snotaap wil ik wel...leuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh en die apekop...net iets voor mijn kleinzoon.....hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig is dit , maar dat had ik je al via je mail laten weten , en wilde dus heel graag meerdere dingen van jou bezichtigen en heb mij dus ook als volger aangemaakt . zo ik ook deze prachtige snijfiles mogen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi ontwerpjes. Hihi ik niet allen kindjes mee lopen. Mag ik ze ook?
    Groetjes Machteld

    BeantwoordenVerwijderen