Visitor

Welkom:

Leuk dat je even op mijn Blog komt kijken ! Ik probeer regelmatig nieuwe creaties te plaatsen. Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn Blog.

donderdag 9 januari 2014

Fabric Ink

Vandaag heb ik voor het eerst Fabric Ink van Silhouette uitgeprobeerd. Ik moet zeggen ben zeer tevreden over het resultaat. Ik ga dit beslist vaker doen. Ik heb eerst een sjabloon gemaakt met de silhouette van stencil vinyl.
Dit met transferfolie op het t.shirtje geplakt.
Daarna de verf aangebracht met een sponsje. Na 30 minuten drogen het sjabloon verwijderd en de verf gefixeerd met het strijkijzer. 
En  met het t.shirtje van baby Nina ga ik weer mee doen met de challenge op het blog van: http://creative-cutting-challenges.blogspot.nl/.
De nieuwe challenge is nl. : speciale gelegenheden..........................dit is toch wel een speciale gelegenheid !!





2 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan, Anita!
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij CCC.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk zo. gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij de CCC.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen