Visitor

Welkom:

Leuk dat je even op mijn Blog komt kijken ! Ik probeer regelmatig nieuwe creaties te plaatsen. Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn Blog.

zaterdag 4 februari 2012

Duo doosjes / Duo boxes

Deze week heb ik een mandje gemaakt met twee doosjes erin.
Aan een kant zitten er pepermuntjes in en aan de andere kant chocolade koffieboontjes.
Het mandje heb ik een verhoogde bodem gegeven zodat de doosjes wat hoger staan en beter uit komen.
De doosjes zijn gesneden met de silhouette en het mandje met de Scorpal.

This week I made ​​a basket with two boxes inside.
On one side there are mints and on the other side chocolate coffee beans.
The basket what I made have a raised floor, so the boxes are a little bit higher.
The boxes are cut with the silhouette and the basket are made by Scorpal.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten