Visitor

Welkom:

Leuk dat je even op mijn Blog komt kijken ! Ik probeer regelmatig nieuwe creaties te plaatsen. Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn Blog.

zondag 20 maart 2011

Challenge

Vanavond ben ik vlijtig bezig geweest aan om mee te doen aan een challenge.
Het is van Scr@p-Cards Challenge-Blog van Suze en Marjan.
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/
De opdracht was om een kaartje of project te maken met als hoofdkleur blauw.
Ik heb een glazenpot gemaakt met dit onderwerp.
Het is voor mij de eerste keer dat ik mee doe aan een challenge dus weer eens een neiuwe uitdaging.
Hier is mijn glazen pot.









1 opmerking:

  1. Wat een prachtige pot heb je gemaakt Anita, mooie bloemen erop Prachtig.
    Bedankt voor het mee spelen bij het Scrap Cards challenge blog.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen