Visitor

Welkom:

Leuk dat je even op mijn Blog komt kijken ! Ik probeer regelmatig nieuwe creaties te plaatsen. Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn Blog.

donderdag 4 november 2010

Hallo allemaal



Vandaag ben ik voor het eerst begonnen met een eigen weblog omdat ik dit naast mijn eigen website toch handig vind.
Zo kan ik jullie regelmatiger op de hoogte houden van mijn laatste creaties.
Ik zal proberen om de weblog regelmatig te actualiseren.
Ik begin vandaag met het laten zien van enkele kaartjes die ik de laatste tijd gemaakt heb.

Groetjes Anita



Voorkant geboorte kaartje voor een tweeling


Binnenkant van het geboortekaartje




Haloweenkaart voor een kaartengroep


Binnenkant van de Haloweenkaart




Verjaardagskaart

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel mooi uit Anita,
    fijn verzorgd.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Anita,
    Gefeliciteerd, je blog ziet er mooi verzorgd uit en je kaarten super mooi.
    Succes.
    gr.Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha zus
    het is weer goed verzorgdt en mooi, alleen hebben wij er geen verstand van wat een weblog is en in houd.
    Groetjes frama

    BeantwoordenVerwijderen